Latvijas konditorejas zīmols ar vairāk nekā 30 gadu pieredzi izstādē “Rīga Food 2025” prezentēs jaunāko inovāciju – funkcionālo uzkodu produktu līniju “RORA”, kas apvieno izcilu garšu ar mūsdienīgu pieeju veselīgākai našķošanās kultūrai. Šī būs ekskluzīva iespēja pirmajiem nogaršot ’’RORA’’ cepumus, kas būs pieejami pārdošanā e-veikalā no septembra vidus.
“RORA” ir “Liepkalnu” atbilde uz pieaugošo pieprasījumu pēc apzinātām izvēlēm – cepumu sērija, kurā katrs produkts ir radīts, lai pie cepumu plaukta būtu iespēja veikt labāku izvēli sev un saviem mīļajiem. RORA nav tikai cepumi. Tā ir ideja par našķi, kas lutina, vienlaikus rūpējoties par ķermeni un prātu. Katrs produkts ir radīts ar konkrētu uztura vajadzību prātā – bez glutēna, bez laktozes, bez pievienota cukura, ar samazinātu cukura daudzumu, bagātināts ar proteīnu un šķiedrvielām. Tā ir labāka izvēle, kas iedvesmo uz apzinātiem mirkļiem – sev vai kopā ar tiem, kurus mīlam.
“RORA ir radīta ar pārliecību, ka labākai pašsajūtai nav jāziedo iespēja našķoties. Mēs ticam, ka uzkoda var būt garda un vērtīga vienlaikus,” uzsver “RORA” projekta virzītāja, Liepkalniete ceturtajā paaudzē Agne Eglīte un piebilst “Šī līnija ir mūsu atbilde uz jautājumu, kādas uzkodas vēlamies dot saviem bērniem – katrā kumosā kaut ko patiesi vērtīgu.”
Izstādē apmeklētājiem būs iespēja iepazīties ar trīs produktiem no jaunās cepumu izlases “RORA”: