“Tapi” – unikalitāte katrā detaļā


Izstādes “Riga Food 2025” apmeklētājiem būs iespēja iepazīties ar augstas kvalitātes “Tapi” premium klases pudeļu aizbāžņu kolekciju, kurā inovācijas satiekas ar dizainu un ilgtspējību.


“Tapi” ir pasaules līderis augstvērtīgu aizbāžņu izstrādē un ražošanā premium dzērieniem, kur funkcionalitāte izraisa emocijas, bet iepakojums kļūst par daļu no kopējās pieredzes.


Aizbāznis nav tikai funkcija – tas ir veids, kā padarīt katru pudeli īpašu. Tā uzskata “Tapi”.


Specializējoties premium segmentā, “Tapi” izstrādā inovatīvus risinājumus alkoholam, mērcēm, vīnam, alum, bezalkoholiskajiem dzērieniem un pat kosmētikai. No koka līdz zamak, no stikla līdz alumīnijam un plastmasai – “Tapi” materiāli ir tikpat daudzveidīgi kā brendi, ar kuriem viņi sadarbojas. Katra detaļa var tikt pielāgota, lai paradīt jūsu stāstu un vērtības.
Balstoties uz dizainu, tehnoloģijām un ilgtspējību, “Tapi” pārvērš aizbāzni par stratēģisku instrumentu brenda identitātes veidošanā, veiktspējas uzlabošanā un saiknes radīšanā ar klientu.


“Tapi” mērķis ir kļūt par pasaules līderi Premium un Super Premium segmentā dzērienu, pārtikas un kosmētikas nozarēs. Lai to sasniegtu, uzņēmums pastāvīgi iegulda pētniecībā, attīstībā un brenda vērtības stiprināšanā ar mērķi augt kā starptautiska grupa.


Ar vairāk nekā 500 darbiniekiem visā pasaulē un 5 000+ klientu vairāk nekā 60 valstīs, zīmols “Tapi” ir nostiprinājis savu globālo klātbūtni, izveidojot ražotnes, pārdošanas birojus, pētniecības centrus Eiropā un Amerikā.


Kontakti:
Mājaslapa: https://tapigroup.com/
facebook.com/Tapi.Group
linkedin.com/company/tapi
instagram.com/tapi_group
youtube.com/tapi

561252363_15018.jpg
2036498733_15018.jpg
722936000_15018.jpg
191718526_15018.jpg
Pirkt biļeti