5.
septembrī
14.00-15.00
Diskusija “Tu esi tas, ko tu patērē”. Par “TikTok” un citu sociālo mediju ietekmi uz pārtikas izvēli, influenceriem, autentiskumu un to, kā zīmoli veido emocionālu saikni ar patērētāju, izmantojot stāstījumu un saturu
• Sociālo mediju ietekme uz pārtikas izvēlēm. Kā sociālie mediji, tostarp “TikTok”, ietekmē patērētāju lēmumus par pārtiku un zīmolu izvēli.
• “TikTok” kā jauns komunikācijas kanāls.
“TikTok” kā efektīva platforma pārtikas nozares zīmoliem, kurā īsi video var radīt lielu ietekmi uz patērētāju uzvedību un izvēlēm.
• Satura veidošana un stratēģijas.
Efektīvas satura stratēģijas “TikTok”, piemēram, kā veidot pievilcīgus un radošus video, kas piesaista auditoriju.
• Reklāmas un mārketinga pieejas.
Kā pārtikas zīmoli var izmantot reklāmas iespējas “TikTok”, lai palielinātu redzamību un sasniegtu mērķauditoriju.
• “Storytelling” kā rīks.
Kā stāstījuma tehnika (storytelling) var palīdzēt veidot emocionālu saikni ar patērētājiem, izmantojot “TikTok” video.
• Influenceru loma.
Influenceru ietekme uz pārtikas nozares tendencēm, īpaši “TikTok”, un kā viņi var palīdzēt popularizēt zīmolus un produktus.
• Pārskatāmība un autentiskums.
Patērētāju pieprasījums pēc pārskatāmības un autentiskuma zīmolu komunikācijā, īpaši sociālajos tīklos, un kā tas ietekmē viņu uzticību.
Sociālo tīklu aģentūra “MD Digital”