Būvniecības mārketinga grupa – efektīgi mediju kanāli un plaša auditorija


Būvniecības mārketinga grupā apvienojušies trīs dažādi mediji – interneta portāls buvbaze.lv, nozares žurnāls "Būvinženieris" un TV platforma "Laiks mājai".

Interneta platforma www.buvbaze.lv informāciju ievieto vairāk nekā 6 000 būvniecības nozares uzņēmumu un institūciju. Portāls kalpo nozares jaunumu izziņošanai un biznesa kontaktu veidošanai. Auditorija – 70 000 apmeklētāju mēnesi.

Žurnālu "Būvinženieris" izdod Latvijas Būvinženieru savienība. Drukātais izdevums iznāk sešas reizes gadā, analizējot norises nozarē, aprakstot inovācijas un ekspertu skaidrojumus tehnoloģiju izmantošanai. Auditorija – ap 6 000 būvinženieru, arhitektu, projektētāju, konstruktoru, projektu vadītāju, nekustamo īpašumu attīstītāju, nozares speciālistu, studentu un zinātnieku.

Platforma "Laiks mājai" piedāvā televīzijas raidījumus un interneta sižetus par būvniecību no A līdz Z visplašākajai auditorijai. Produktus un tehnoloģijas kameras priekšā rāda un izmēģina atjautīgā veidā, vienlaikus izglītojot un izklaidējot skatītājus. Auditorija – 100 000 skatītāju TV un sociālajos medijos.

Plašāka informācija:
www.bmgrupa.lv
https://www.facebook.com/buvbaze.lv
https://www.facebook.com/laiksmajai
https://www.facebook.com/BuvinzenierisLBS/



1715217288_10221.jpg