Baltijas vadošo izstāžu rīkotājs
Riga Food iesaka

Vēl līdz 15. jūlijam mājražotāji var pieteikt dalību Latvijas novadu stendos izstādē “Riga Food 2017”!

Vairāk nekā 70 mājražotāji un mazie pārtikas ražotāji pieteikušies dalībai izstādē “Riga Food 2017”, kur jau otro gadu Latvijas Lauku konsultāciju un izglītības centrs (LLKC) organizē visu četru Latvijas novadu garšas stendus. Dalībai novadu stendos var pieteikties līdz 15. jūlijam.

Patlaban visplašāk savu pārstāvniecību LLKC organizētajos Novadu garšas stendos pieteikuši Vidzemes un Kurzemes mājražotāji.

Guna Šulce, LLKC projektu vadītāja, Novadu garšas stendu koordinatore: “Šobrīd īpaši aicinām dalībai izstādē pieteikties Latgales mājražotājus. Jāuzsver, ka Latgales stends šogad atrodas goda vietā – visreprezentatīvākais un pamanāmākais. Jau pagājušajā gadā novērojām lielu interesi par Latgales stendā esošajiem ražotājiem. Izstādes laikā apmeklētāji īpaši novērtē no attālākiem Latvijas reģioniem vestas garšas, kas ikdienā nav pieejamas. Vidzemes, Kurzemes un Zemgales stendus ar esošo dalībnieku skaitu jau spējam nokomplektēt, bet, kā jau iepriekš minēts, – pieteikumus turpinām pieņemt līdz 15. jūlijam.”

Pieteikšanās notiek elektroniskajā pieteikšanās sistēmā: www.registration.lv/riga_food/lv/?preview&cat=484

LLKC organizētajā mājražotāju un mazo ražotāju aptaujā, kas pērn piedalījās izstādē “Riga Food 2016”, noskaidrots, ka 84% novadu stendu dalībnieku piedalīšanās izstādē veicinājusi pozitīvas pārmaiņas tālākā uzņēmuma darbībā. Lielākajai daļai dalībnieku radušās jaunas mārketinga idejas, vairums mājražotāju ir izstrādājuši jaunus produktus vai pilnveido esošos.

Vairāk nekā 70% pagājušā gada izstādes novadu stendu dalībnieku atzīst, ka pēc izstādes ir guvuši lielāku atpazīstamību un apzinājuši klientu vēlmes. Daļa mājražotāju ieguvuši jaunus sadarbības partnerus, kā arī ieguvuši lielāku skaitu regulāro ikdienas pircēju.

Atsauksmēs aptaujas anketās mājražotāji pateicas LLKC par iespēju piedalīties “Rīga Food”, jo tas devis lielāku pārliecību savam darbam, stimulu pilnveidot ražošanu, kā arī papildinājis pircēju loku un iegūta lielāka atpazīstamība.


Foto no izstādes"Riga Food 2016".









Biļetes, Laiks, Vieta


Izstādes buklets


Ekspozīcija