Baltijas vadošo izstāžu rīkotājs

Luīze Takoēna (Louise Taccoen), “Carlin Creative Trend Bureau” Sieviešu, vīriešu un bērnu modes nodaļas mārketinga projektu vadītāja (Francija)

Luīze atbild par sieviešu, vīriešu, bērnu un aksesuāru modes stratēģiskā mārketinga projektiem un ikdienā sadarbojas ar stilistu komandām. “Baltic Fashion & Textile RIGA 2017” seminārā “Mode un dizains: modes bizness un tendencies” viņa stāstīs par rudens / ziemas 2018 / 2019 modes tendenču virzītājspēkiem, kā arī stratēģijas un radošuma sasaisti. “Transversāls skatījums uz tendencēm ļauj mums izprast krāsu, motīvu, dizaina, apdares, modes un skaistuma virzību – visu stratēģisko faktoru mijiedarbību, kas veicina radošumu,” tā Luīze Takoēna.

Elīza Drāzniece, modes preču iepirkumu speciāliste, tirdzniecības un zīmolu menedžere (Latvija)

Elīza ir tirdzniecības un zīmolu menedžere ar 15 gadus ilgu starptautisku darba pieredzi modes biznesā – vairumtirdzniecībā un mazumtirdzniecībā. Viņa ir strādājusi tādos modes namos kā “Azzedine Ala?a”, “Dsquared2”, “Céline”, “Vionnet”, “Vivienne Westwood”, “Stella McCartney” un “Off White & The Row” un par zīmolu menedžeri, iepirkumu speciālisti un tirdzniecības vadītāju prestižākajos Latvijas modes preču veikalos.

2006. gadā Elīza ieguva bakalaura grādu modes mārketingā European Fashion Institute (ISEM) un vēl vienu diplomu ESMOD / CNAM (Parīze, Francija) mākslas un zinātņu konservatorijā, kurā apguva inovācijas modes uzņēmumu vadībā. Savukārt 2014. gadā viņa ieguva maģistra grādu tirdzniecības un modes zīmolu vadībā (Milano Fashion Institute, Milāna, Itālija).

Šobrīd eksperte konsultē zīmolus un uzņēmumus tirdzniecības stratēģijas attīstīšanā, zīmola identitātes izstrādāšanā, eksporta un vairumtirdzniecības jautājumos.


Antons Dells (Anton Dell), “Anton Dell Fashion Consultancy” dibinātājs, viens no vadošajiem modes konsultantiem pasaulē (Lielbritānija)

Antonam piemīt unikāla izpratne par modes eksporta pamatprincipiem, un viņš var lepoties ar vairāku gadu pieredzi mazumtirdzniecībā un ražošanā. Pirms konsultāciju uzņēmuma dibināšanas 1994. gadā Antons bija viens no Lielbritānijas vadošajiem aģentiem un vairāk nekā 20 gadus pārstāvēja Eiropas lielākos zīmolus.

Viņa uzņēmums ir viens no pasaulē vadošajiem modes zīmolu konsultatīvo pakalpojumu sniedzējiem, kuri meklē aģentus, pārstāvjus, izstāžu zāles un izplatītājus, ar kuriem sadarboties. Uzņēmuma speciālisti arī konsultē un palīdz uzņēmumiem izvēlēties vispiemērotākās valstis darbības paplašināšanai. Pēdējo 22 gadu laikā uzņēmums ir palīdzējis simtiem maza un vidēja mēroga zīmoliem vairāk nekā 29 valstīs. Anton Dell tīklā darbojas vairāk nekā 50 000 modes industrijas profesionāļu visā pasaulē.

“Baltic Fashion & Textile RIGA” seminārā “Mode un dizains: modes bizness un tendencies” Antons Dells dalīsies ar galvenajiem soļiem veiksmīga modes zīmola eksportēšanai. Viņa runa palīdzes modes zīmolu vadītājiem, eksporta un tirdzniecības vadītājiem, kā arī dizaineriem saprast, kas ir nepieciešams, lai sasniegtu labākos eksporta rezultātus. Turklāt viņš arī brīdinās par iespējamajiem šķēršļiem un ieteiks kā no tiem izvairīties.

Informatīvie partneri

Foto galerija