BALTIJAS VADOŠO IZSTĀŽU RĪKOTĀJS

Labākos pārtikas iepakojumus noskaidroja izstādē “Riga Food 2019”!

Lai popularizētu modernu un kvalitatīvu pārtikas produktu iepakojumu, pārtikas izstādē “Riga Food 2019” noskaidroja un apbavoja starptautiskā iepakojuma konkursa “Izstādes ”Riga Food 2019” iepakojums Nr. 1” uzvarētājus.

Konkursā vērtēja iepakojumus dzērieniem, konditorejai un saldumiem, gaļai un gaļas izstrādājumiem, zivīm un zivju produktiem, maizei un bakalejas izstrādājumiem, kā arī šajās grupās neietilpstošu produktu iepakojumu.

“Riga Food 2019” dalībnieku iesniegtos iepakojumus vērtēja profesionala žūrija: Latvijas Iepakojuma asociācijas valdes priekšsēdētāja, Pasaules Iepakojuma organizācijas direktore Iveta Krauja, Latvijas Lauksaimniecības universitātes Tehnoloģiju un zināšanu pārneses nodaļas vadītāja, prof., Dr.sc.ing Sandra Muižniece-Brasava, “VG Kvadra Pak’’ vadošais tehnologs Jānis Ozoliņš, Latvijas Lauku tūrisma asociācijas “Lauku ceļotājs” prezidente Asnāte Ziemele, “Austra Pak’’ konstruktors Andrejs Šmīdbergs, Latvijas Dizaineru savienības biedrs, dizainers Andrejs Broks, “Latvijas Zaļā punkta’’ direktora vietniece Laura Berga un Latvijas Poligrāfijas uzņēmumu asociācijas izpilddirektore Ieva Bečere.

“Grand Prix” žūrijas locekļi piešķīra “Pobeda Confectionery” unikālās šokolādes iepakojumam. 1. vietu ieguva “Kabiles muižas vīna darītava” par iepakojumu dzirkstošajiem dzērieniem, 2. vietu – “Kronis” par jauno zupu iepakojumu stāvpakās (doy pack) un bronzas godalgu saņēma “Capulus terra” jeb kafijas grauzdētava “Curonia”.

Pēc izstādes “Riga Food 2019” apmeklētāju balsojuma grupā “Iepakojums dzērieniem” 1. vietu ieguva “Keramexclusive” par keramikas suvenīriepakojumu dzērieniem “VIOLIN”, 2. vietu – “Nordic Food” par iepakojumu dzeramajam ūdenim “B’MORE”, 3. vietu – “Food & Beverage International” par iepakojumu “Perollo Amarola Amaro” /”Bitter”.

Grupā “Iepakojums konditorejai un saldumiem” vislielākās izstādes apmeklētāju simpātijas izpelnījās “Vajars” šokolādes krēma “Magmum Šoko” iepakojums, 2. vietā ierindojās “Diamonds Food Group” iepakojums dārzeņu desertu toršu līnijai “Dabas dimanti”, 3. vietā – “Prana Energy” par iepakojumu “Crazy Cake”.

Zelta godalgu grupā “Iepkojums maizei un bakalejas izstrādājumiem” ieguva “Latvijas maiznieks” par iepakojumu “Latvijas graudu maize” un 2. vietu – “Saldus maiznieks” par iepakojumu “Saldskābās maizes grauzdiņi”.

Grupā “Iepakojums gaļai un gaļas izstrādājumiem” vislielākās izstādes apmeklētāju simpātijas izpelnījās “Noo Lihatoostus” par iepakojumu “Snakker”, savukārt grupā “Iepakojums zivīm un zivju produktiem” 1. vietu ieguva “Oscars Fish” par iepakojumu saldētiem produktiem un 2. vietu par konservu kārbu tuneli.

Savukārt grupā “Iepakojums pārtikai, kas neietilpst iepriekš minētajās produktu grupās”, 1. vietu ieguva “Baltic Bio Grain” par iepakojumu “Zaļi dzīvot neaizliegsi”, 2. vietu – Erika Kilkuvienė par iepakojumu “Gyvas medus” un 3. vietu – “Food & Beverage International” par iepakojumu “Perollo Evoo IGP Sicilia”.

Konkursu “Izstādes ”Riga Food 2019” iepakojums Nr. 1” rīko Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība BT 1 sadarbībā ar Latvijas Iepakojuma asociāciju.




Top