BALTIJAS VADOŠO IZSTĀŽU RĪKOTĀJS

Latvijā radīti viedie personālvadības risinājumi

Attālinātais darbs pandēmijas krīzes ietekmē ir kļuvis par realitāti, tāpēc vajadzība pēc pārdomātiem tehnoloģiju risinājumiem cilvēkresursu (HR) jomā kļūst arvien būtiskāka. Par jaunākajiem tirgū pieejamajiem risinājumiem efektīvai personālvadībai varēs uzzināt jau 15. oktobrī Ķīpsalā “RIGA COMM” konferencē “Smart HR”, bet pašlaik rīkotāji piedāvā ieskatu dažos no Latvijā tapušajiem risinājumiem.

Komandas stiprināšanas pasākumi virtuālā vidē
Šobrīd pasākumus klātienē ir grūtāk organizēt ierobežojumu un drošības apsvērumu dēļ, darbinieki strauji zaudē motivāciju, tādēļ īpaši svarīgi ir veidot piesaisti uzņēmumam, radīt motivāciju un veicināt darbinieku saliedētību. Latvijas zīmola “Prieks darbā” pārstāvji norāda, ka šobrīd ir aktuāli attālināti, tehnoloģiju nodrošināti pasākumi, kas saistīti ar dažādām komandu spēlēm, – viktorīnas, orientēšanās spēles pilsētā, kā arī komandu pasākumi nelielās grupās.

Jauns iekšējās komunikācijas rīks – uzņēmuma tiešsaistes radio
Laikā, kad darbinieki strādā attālināti, atsvaidzināt organizācijas iekšējo komunikāciju iespējams ar uzņēmuma online radio, radot vienotības sajūtu, kā arī informējot un izklaidējot darbiniekus. To var plānot gan kā unikālu vienas dienas pasākumu, gan kā iknedēļas notikumu, kurā ir individuāli pielāgots saturs, – dziesmas, apsveikumi, aktuālākā informācija, kā arī interaktīvas spēles.

Atzinības tehnoloģija komandas saliedēšanai
Datu tehnoloģijas uzņēmums “SQUALIO” ir radījis atzinības tehnoloģiju “PEERO” organizācijas vadībai un komandas saliedēšanai, kas palīdz sajust piederību uzņēmumam un komandai, kuru vieno kopīga kultūra un vērtības, veicinot iesaisti, motivāciju un savstarpējo novērtējumu. Latvijā radītā lietotne ir pirmā Baltijā, kas integrēta “Microsoft Teams”, tādējādi kļūstot pieejama 75 miljoniem lietotāju visā pasaulē.

Elastīga atalgojuma izmaksas sistēma
Puse no Latvijas iedzīvotājiem nav gatavi neparedzētiem izdevumiem, un pandēmijas pieredze apstiprināja, ka papildu drošības sajūta darbiniekiem ir svarīga. Sadarbojoties ar “Flipful”, ikviens uzņēmums saviem darbiniekiem var dot finanšu drošību, lai neparedzētus gadījumus pārvarētu bez liekas aizņemšanās. Mobilajā lietotnē papildus ir iestrādāti arī padomi finanšu pratības veicināšanai, rūpējoties par darbinieku finansiālo labklājību ilgtermiņā.

E-apmācības par attālināto darbu
Sākotnēji darbs no mājām var likties kā sapnis, bet jau pēc pāris dienām tas var kļūt par nopietnu izaicinājumu. Lai pienācīgi sagatavotos jaunajai darba formai, e-apmācību uzņēmums “INTEA” piedāvā bezmaksas tiešsaistes kursu par attālināto darbu, kurā var uzzināt par psiholoģiskās un fiziskās labsajūtas nodrošināšanu, efektīvu komunikāciju un labākajiem produktivitātes rīkiem. Uzņēmums piedāvā arī kursu par neklātienes sapulcēm, kurā uzzināt, kā izskatīties un izklausīties profesionāli un kā izvairīties no tehniskajām kļūdām. 

 
“RIGA COMM” ir ikgadējs biznesa un IT nozares pasākums Baltijā, kur uzņēmuma resursu vadības, dokumentu vadības, personālvadības un drošības sistēmu izstrādātāji un piegādātāji, mākoņpakalpojumu, interneta un digitālā mārketinga pakalpojumu sniedzēji, web risinājumu un mobilo aplikāciju izstrādātāji, kā arī IKT produktu ražotāji piedāvā gatavus un personalizētus risinājumus dažādu nozaru un lieluma uzņēmumiem, pašvaldību iestādēm un organizācijām to efektīvai darbībai.

Tehnoloģijām bagāto izstādes sadaļu papildina plaša konferenču programma. Divās dienās uz 4 skatuvēm vismaz 6 pasākumos uzstāsies vairāk nekā 80 lektoru. Biznesa tehnoloģiju pasākumu “RIGA COMM” pēdējos gados apmeklē aptuveni 5000 dažāda līmeņa vadītāju un profesionāļu no Latvijas un pārējām Baltijas valstīm. Lai pasākumā apmeklētājiem un dalībniekiem būtu ērtāk satikties, komunicēt un veidot veiksmīgu sadarbību, būs pieejama speciāla lietotne un satikšanās zona.

Pasākumu rīko Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība BT 1 sadarbībā ar partneriem: “Intelligent Machines Riga”, “Riga TechGirls”, “SmartHR Latvija”, Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameru, “Mailigen”, Finanšu nozares asociāciju, komunikācijas aģentūru “A.W.Olsen & Partners” un citiem.

Biļetes uz biznesa pasākumu “RIGA COMM 2020” var iegādāties internetā un būs arī pieejamas uz vietas pasākumā. Tuvojoties pasākumam, biļetes kļūs dārgākas.

Pasākuma norises vieta un darbalaiks:
Starptautiskais izstāžu centrs Ķīpsalā (Ķīpsalas iela 8, Rīga)

15. oktobrī 10.00–18.00
16. oktobrī 10.00–17.00

Sekojiet “RIGA COMM” jaunumiem: www.rigacomm.comFacebook, twitter, instagram un linkedin


1121056687_10451.jpg
1738410194_10451.jpg
555887532_10451.jpg
1548582479_10451.jpg
393825533_10451.jpg
2062045518_10451.jpg
1739657945_10451.jpg



Top